سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی گسترده

 

شرکت های وابسته نیروی فروش گسترده تجارت شما هستند. بازاریابی شرکت های وابسته یک یا چند شخص ثالث را به کار می اندازند تا فروش را به سمت تجارت سوق دهند. این بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک تبلیغ دهنده با تلاش خود بیننده یا مشتری را به یک یا چند شرکت وابسته می پردازد.

این برخلاف PPC نیست که در آن تبلیغ دهنده برای هر بازدید کننده ای که به وب سایت شما می آورد باید به ناشر پرداخت کند.

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند

به محض انتخاب بازاریابی وابسته ، به صفحه کنترل دسترسی پیدا می کنید. در اینجا می توانید یک پیوند URL منحصر به فرد به صفحات وب تبلیغ کنندگان ایجاد کنید. وقتی مشتری آن پیوند را تجزیه می کند ، از طریق آن برنامه وابسته خاص ، به عنوان مراجعه کننده معرفی می شود.

ممکن است تبلیغ کنندگان پیکسل تبدیل را در صفحه تشکر برای پیگیری فروش قرار دهند.
ماژول های پرداخت

دو ماژول پرداخت وجود دارد -

    پرداخت برای سرب فروش - پرداخت درصورتی انجام می شود که مشتری بدون توجه به خریدهای انجام شده توسط وی ، سوالی را مطرح می کند.

    پرداخت برای فروش محصول - تبلیغ کننده باید در ازای فروش هر محصول یا خدمات ، درصدی یا مبلغی را پرداخت کند. به عنوان مثال ، شما 10? بابت فروش محصول یا Rs از شما کسر می شود. 100 در فروش.

بهترین بهره مندی از بازاریابی وابسته

    Cloak links - اینها پیوندهای کوتاه و زیبایی برای آدرسهای اینترنتی طولانی مدت شرکتهای وابسته هستند. این پیوندها خوب به نظر می رسند و به افزایش CTR کمک می کنند.

    نقدهایی را بنویسید که فروش می کنند به آنها امتیاز فروش بی نظیری اضافه کنید.

    پیوندهای وابسته را به پست خود اضافه کنید.

    برای دستیابی به CTR بالاتر از بنرهای همه محصولات وابسته استفاده کنید.

    تخفیف بدهید.

برنامه های وابسته حق بیمه

    همکاران آمازون
    تقاطع کمیسیون
    فروش به اشتراک بگذارید

مراجعه به بازاریابی

یک نوع بازاریابی دیگر وجود دارد به نام بازاریابی ارجاعی. از آنجا که هر دو شکل بازاریابی مبتنی بر انجمن های تجاری است و اشخاص ثالث را برای افزایش فروش به کار می گیرند ، می توانند گیج کننده باشند.

تفاوت اصلی بین بازاریابی وابسته و بازاریابی ارجاعی در این است که بازاریابی وابسته صرفاً به انگیزه های مالی برای هدایت فروش بستگی دارد در حالی که بازاریابی ارجاعی به روابط شخصی و اعتماد بین تاجران برای هدایت فروش بستگی دارد