سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره سئو ، راهکاری برای دیده شدن در فضای پررقابتی گوگل

به نقل از افکار نیوز:

با گسترش کرونا و کاهش خرید­های حضوری، بسیاری از فروشگاه‌ها برای جلوگیری از کاهش فروش، به فکر  فروش در وب‌سایت‌ها در دنیای اینترنتی روی افتادند. مطمئناً در این دنیای بزرگ، وب‌سایت‌­های دیگری نیز هستند که قصد فروش محصولات خود را دارند، اما چگونه باید با آن­‌ها رقابت کرد؟ شما با سرچ در گوگل همیشه وارد وب‌سایت‌های اولی می‌شوید که گوگل به شما نشان می‌­دهد، هیچ­گاه از صفحه پنج یا شش گوگل خرید نخواهید کرد و شاید تا به حال به آن صفحه­‌ها نیز نرفته باشید! در واقع گوگل یک محیط رقابتی بین وب‌­سایت­‌هایی است که هریک در حال تلاش برای بالاکشیدن خود، دیده شدن و فروش محصولات خود هستند. سوال اینجاست: چگونه میتوان در این محیط پر رقابت پیروز شد؟

ا گسترش کرونا و کاهش خرید­های حضوری، بسیاری از فروشگاه‌ها برای جلوگیری از کاهش فروش، به فکر  فروش در وب‌سایت‌ها در دنیای اینترنتی روی افتادند. مطمئناً در این دنیای بزرگ، وب‌سایت‌­های دیگری نیز هستند که قصد فروش محصولات خود را دارند، اما چگونه باید با آن­‌ها رقابت کرد؟ شما با سرچ در گوگل همیشه وارد وب‌سایت‌های اولی می‌شوید که گوگل به شما نشان می‌­دهد، هیچ­گاه از صفحه پنج یا شش گوگل خرید نخواهید کرد و شاید تا به حال به آن صفحه­‌ها نیز نرفته باشید! در واقع گوگل یک محیط رقابتی بین وب‌­سایت­‌هایی است که هریک در حال تلاش برای بالاکشیدن خود، دیده شدن و فروش محصولات خود هستند. سوال اینجاست: چگونه میتوان در این محیط پر رقابت پیروز شد؟ شرکت در دوره سئو ، راهکار و کلید اصلی این سوال است.

سئو در واقع به معنی بهینه سازی موتورهای جست‌­و­جو است و مجموعه‌­ای از اقدامات برای بهبود رتبه و بالابردن جایگاه خود در میان هزاران وب­‌سایت موجود و ثبت شده در گوگل است. سئو به شما کمک می‌­کند دیده شوید، محصولاتتان را بفروشید و درآمد بیشتری کسب کنید. صفحه اول گوگل یک ویترینی از بهترین وب‌­سایت‌هاست و تا زمانی که شما نیز تبدیل به یکی از بهترین­‌ها نشوید در این صفحه جایی نخواهید داشت! اگر به قوانین گوگل احترام بگذارید و مطابق با خواسته او عمل کنید، گوگل نیز شما را دوست خواهد داشت و شما را در بهترین جایگاه خود قرار می­دهد. با شرکت در دوره سئو وب‌سایت نداخالقی تمام قوانین و استراتژی‌های مورد نیاز برای بهبود سئو و رتبه وب‌سایت خود را فراخواهید گرفت و می‌توانید سایت خود را به راحتی سئو کنید.

اگر برنامه نویس وب‌سایت هستید، و یا به دنبال یک مهارت که بتوانید با آن درآمدی کسب کنید و حتی فروشنده‌­ای که به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستید، گذراندن دوره سئو حتما به شما پیشنهاد ­می­‌شود. شما می‌توانید با شرکت در دوره­ سئو سایت نداخالقی تمام موارد مورد نیاز برای بهبود سئو و رتبه خود را یاد بگیرید! حتی می­توانید مشاوره بگیرید و تمام سوال­‌هایی که در مورد سئو ذهنتان را مشغول کرده بپرسید و با اطمینان در این دوره شرکت کنید. در پایان این دوره تمام تکنیک­‌های سئو را به صورت کاربردی و در کوتاه‌­ترین زمان فراخواهید گرفت و می‌­توانید وارد دنیای پررقابت سئو شوید و سایت خود را سئو کنید و حتی پروژه بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید. زیرا شما نوع مذاکره با مشتری و پرپوزال نویسی را نیز یاد خواهید گرفت.

مهم­ترین مزیت دوره سئو سایت نداخالقی که آن را نسبت به بقیه دوره­‌ها متمایز کرده است، این است که در اولین پروژه خود، شما را همراهی کرده و در چالش‌­ها و مشکلات به شما کمک خواهد شد!

در بهبود سئو باید به دو نکته توجه داشت: سئو داخلی و سئو خارجی. سئو داخلی در واقع هر آنچه در داخل وب­‌سایت شماست و برای کاربران و موتورهای جست­‌و­جو نیز قابل مشاهده است مانند عکس، محتوای جذاب، استفاده از کلمات کلیدی مناسب در محتوا، سرعت سایت و... . سئو خارجی نیز شامل تکنیک­‌هایی است که خارج از وب‌سایت به منظور بهینه­‌سازی برای موتورهای جست­‌و­جو رخ می­‌دهد که مهم­ترین بخش آن لینک‌سازی است. نگران نباشید شما در این دوره تمام موارد گفته شده را به ساده‌ترین شکل و با مثال‌های گوناگون یاد خواهید گرفت!

به طور کلی در دوره سئو شما نحوه کار موتورهای جست‌وجو، الگوریتم‌های گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت، استراتژی تحقیق کلمات کلیدی، نحوه نوشتن محتوا، بهینه‌سازی سرعت سایت، چگونگی آنالیز رقبا، استراتژی لینک‌سازی، ابزارهای کاربردی برای بررسی وب‌سایت خود و رقبا و نحوه مذاکره با مشتری را خواهید آموخت. پس از شرکت در این دوره می‌توانید سئو سایت خود را شروع کرده و یا حتی پروژه بگیرید و به راحتی درآمدی کسب کنید. در این دوره آموزش‌ها با مثال و به صورت کاربردی ارائه می‎شود به همین دلیل افراد کم تجربه و تازه‌کار نیز می‌توانند در آن شرکت کنند و به راحتی سئو را یاد بگیرند همچنین امکان پرسش و پاسخ در کلاس نیز وجود دارد و همه می‌توانند بدون نگرانی سوال‌های خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.

اگر هنوز برای شرکت در این دوره شک دارید در سایت می‌توانید نظرات افرادی که در دوره سئو شرکت کرده‌اند را خوانده و با اطمینان کامل در آن شرکت کنید و یک سئو کار حرفه‌ای شوید!

اما این سایت فقط در مورد سئو نیست! شما می‌­توانید در زمینه‌­های دیگر مانند استراتژی محتوا، دیجیتال مارکتینگ، مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز مشاوره بگیرید. با استفاده از این وب­‌سایت می­توانید هم بازاریابی را یاد بگیرید تا محصولاتتان را بیشتر به فروش برسانید و هم با سئو کردن سایت خود، آن را پیروز میدان کنید.

یکی از ویژگی‌­های مهم سایت نداخالقی ،داشتن یک وبلاگ بسیار قدرتمند است. وبلاگی که اطلاعات مفیدی در رابطه با سئو در خود جای داده است؛ در نتیجه با مراجعه به وبلاگ سایت، می­توانید اطلاعات زیادی در مورد سئو کسب کنید. از مطالب منتشر شده در سایت می‌­توان به سئو تکنیکال، استراتژی سئو، لینک سازی، سئو داخلی، سئو خارجی و .... اشاره کرد که هر کدام از این مطالب، با ادبیات بسیار ساده و روان، می‌توانند اطلاعات زیادی را به شما منتقل کنند.

در دنیای اینترنت هزاران کسب و کار در حال فعالیت و رقابت برای فروش محصولات  خود هستند به همین دلیل امروزه سئو به یکی از مهم‌­ترین موضوعات در دنیا تبدیل شده است. افرادی که می­خواهند از طریق وب‌­سایت  فروش بیشتری داشته باشند و از رقبای خود جا نمانند نمی‌توانند از این موضوع مهم غافل شوند. هیچ وب­‌سایتی بدون بهبود سئو نمی­‌تواند موفق شود و جایگاه مورد نظر خود را در دنیای اینترنت کسب کند. در نتیجه یادگیری و به کارگیری سئو در سایت خود به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و هیچ وب­‌سایتی بدون استفاده از آن، در این دنیای پر رقابت جایی نخواهد داشت و به فراموشی سپرده خواهد شد.